خريد پرتافيلتر
نوشته شده توسط : admin

اگر دستگاه های اسپرسوساز را از نزدیک دیده باشید، متوجه شده اید که مخزن قهوه این قهوه ساز ها با دیگر قهوه سازها متفاوت است. یا شاید اسم پرتافیلتر به گوشتان خورده است اما ندانید که این وسیله چیست و چه کاربردی دارد. با ما همراه باشید.

دستگاه های اسپرسو ساز ساختارها و کاربرد های متفاوتی دارند، اما موردی که در همه آنها ثابت است وجود وسیله به نام پرتافیلتر است. پرتافیلتر وسیله ای است که قهوه آسیاب شده در آن ریخته می شود و سپس با وصل کردن آن به اسپرسوساز، عصاره قهوه از خروجی پرتافیلتر خارج می شود. پرتافیلتر از دو بخش تشکیل شده است.

  1. دسته: بخشی است که باریستا برای وصل و جدا کردن دسته گروپ به دستگاه، به آن نیاز دارد. دسته ثابت است و قابل جدا شدن نمی باشد.
  2. سبد یا بسکت: قسمت است که از دانه های آسیاب شده قهوه در آن ریخته می شود. بسکت وسیله ای است که از پرتافیلتر جدا شده و مجددا بر روی آن وصل می شود.

سبدهای دسته گروپ از نظر ظاهر و کاربرد انواع مختلفی دارد اما به صورت کلی به دو دسته فشره و غیر فشرده تقسیم می شوند.

همانطور که گفتیم دسته گروپ مخزن قهوه اسپرسو ساز است اما نحوه استفاده از آن چگونه است؟ برای استفاده از دسته گروپ باید مراحل زیر را انجام دهید. اما فراموش نکنید که بعد از هربار استفاده، آن را به دقت بشورید. بسکت را در دهانه پرتافیتر قرار دهید، مقدار دقیق پودر قهوه را داخل بسکت بریزید، قهوه را تمپ کنید.

بسته به نوع کاربری دستگاه اسپرسوساز، پرتافیلتر ها دارای سایز ۵۱، ۵۳ و ۵۸ هستند. و با هر کدام از آنها می توان هم اسپرسو تک شات و هم دبل شات تهیه کرد.

source: خريد پرتافيلتر





:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: قیمت پرتافیلتر , خرید پرتافیلتر , پرتافیلتر چیست , کاربرد پرتافیلتر , قهوه دات کام , انواع پرتافیلتر ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: